loading...
تفریحی ، سرگرمی و دانلود
baran بازدید : 12 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
 
 

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و ‫‏امید حجت‬ به نام یه روز از پیشه تو میرم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده رضا صادقی و ‫‏امید حجت‬ به نام یه روز از پیشه تو میرم با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی و ‫‏امید حجت‬ به نام یه روز از پیشه تو میرم :

یه روز از پیش تو میرم که هوا بارونیه

یه روز از پیش تو میرم که اشکام پنهونیه

لحظه تلخ جدایی سر رو زانوم میذارم

میگم آسمون بدونه که چقدر دوست دارم

من و تو عاشق

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و ‫‏امید حجت‬ به نام یه روز از پیشه تو میرم

♫♫♫♫♫♫

من و تو عاشق ابرای بهاریم مگه نه

واسه دیدار دوباره بی قراریم مگه نه

پشت آسمون آبی با تو وعده می کنم

که همه دلخوشی دنیا رو داریم مگه نه

یه روز از پیش تو میرم که هوا بارونیه

یه روز از پیش تو میرم که اشکام.پنهونیه

لحظه تلخ جدایی سر رو زانوم میذارم

میگم آسمون بدونه که چقدر دوست دارم

من و تو عاشق ابرای بهاریم مگه نه

واسه دیدار دوباره بی قراریم مگه نه

پشت آسمون آبی با تو وعده می کنم

که همه دلخوشی دنیا رو داریم مگه نه

MP3 – 320

Reza Sadeghi Ft. Omid Hojjat – Ye Rooz Az Pishe To Miram

MP3 – 128

Reza Sadeghi Ft. Omid Hojjat – Ye Rooz Az Pishe To Miram

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 1,275