loading...
تفریحی ، سرگرمی و دانلود
baran بازدید : 13 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام علمشاهی به نام عاشقونه با بالا ترین کیفیت

ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : عماد طالب زاده ، تنظیم : پیام هوشمند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه :

من چقدر دوست دارم چه عاشقونه

انقدره تو خوبی که خدا می دونه

من چقدر دوست دارم تا بینهایت

تو رو با یه عالمه عشق و محبت

لحظه های بد و خوب و پیش من باش

لحظه لحظه غروب و پیش من باش

وقتایی که غصه داری پیش من باش

توی اوج بی قراری پیش من باش

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه

♫♫♫♫♫♫

پیشم بشین بگو دوسم داری

بگو بگو تنهام نمی ذاری

پیشم بشین ببین توی چشمام

تو رو با چه شور و شوقی می خوام

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

MP3 – 320

Behnam Alamshahi – Asheghoon

MP3 – 128

Behnam Alamshahi – Asheghoon

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/01/28 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم اگه به وبلاگ من هم یه سری بزنی
اگه خواستی میتونیم با هم تبادل لینک هم بکنیم
بای


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 1,296